Contest : Menangi Duit Raya Sehingga RM200

2:29 PTG

 
ehehe , nie first time aku nak join contest kat blog :))
so , taktau ar aku betulbetul ikut dia punye syarat or tak ,
harap harap betul laa

okay , contest ni dianjurkan oleh cdiqlife.com/
contest ni nampak je cam senang sebab just kena isi slogan tapi nak fikir tuu ,
susah jugak rupenye :P

lengkapkan slogan nie :
Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana………………………………….
  
nie slogan saya :
Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana saya memang sukakan duit . Hehehe :P Lagipun duit raya tahun nie dapat sikit laa . Maybe sebab da besar agaknya . Jealous tau tengok adik-adik dapat lebih :(  + duit tu nanti boleh guna untuk shopping :)) Hehe , walaupun raya da habis kan , tp sale masih banyak lagi . Boleh ae boleh ea , bagi saye menang :DD

. : Harap Harap Menang : .

Hadiah Idea Kreatif:
  • Tempat pertama: RM100
  • Tempat kedua: RM30
  • Tempat ketiga: RM20
  • 2 hadiah saguhati: RM10
Hadiah Blog Referral Terbanyak:
  • 3 orang referral terbanyak akan memenangi RM10

Banner contest duit raya
 Kalau nak join click banner ni ye :)
Penyertaan hendaklah dipostkan di blog masing-masing juga. Tarikh tutup pertandingan ini adalah 19/9/2010 iaitu seminggu selepas raya! Jangan lupe ek!
So, kalu anda rase nak duet raya anda lagi banyak, apa lagi nak ditunggu. Jom sertai contest duet raya ini sekarang!!

You Might Also Like

0 ulasan