Award Award Award

12:24 PG


Saya telah ditag lagii oleh keyna

1-Blog best sangat ke tak ? Sebab ?
Yeh , soalan cepumas . MESTI lah best sgtsgtsgt :) Sebab kebanyakan blog comel comel . Blogger pun semua baik baik belaka :D


2-Layan lagu Indon or Omputih ?
Hee , dua dua aku layan jea


3-Coklat mana lagi popular ? Cadbury ke Ferrero ? Sebab suka makan ?
Urm , CADBURY <3 hee , baru je lepas makan . Sebab sedapp la


4-Nickname yang bf beri ? Nama manja ?
Hee , S.E.C.R.E.T  ^_^


5-Berikan 4 fakta tentang kamu
*aku tak sombong*
*Cemburu buta -.-*
*sayang gila kat blog aku nie*
*jarang benci orang , tapi kalau ko dah buat aku benci ko , MINTAK MAAF la ye*


6-Jika ada 50sen nak beli apa ?
Haha , gula gula je kut lepas


7-Siapakah 4 orang yang paling kamu sayang ?
-Family
-Bf saya :)
-Kawan kawan
-Mbe dalan tenet , HAHAHA


8-Tag untuk 6 orang yang kamu sayang . Blog yang kamu rasa cantik
*Mys
*Ash
*Ieyla
*Naddy
*Lilo
*TnSky

[mereka rajin blogwalking ke blog saya]
[dan saya sayang mereka]
[dan blog mereka cantik]

hehehe  DONE~

You Might Also Like

1 ulasan

  1. happy new yaer darL!! hehehe...
    tQ 4 da tags ya =)

    BalasPadam