Tag from Keyna :D

4:33 PTG

1- Adakah anda rasa anda hot ?
Hot macam mana ae ? Kalau hot yang fofular tu memang CONFIRM tak 


2- Upload wallpaper yang anda guna sekarang
HAHAHA serious nak tengok ?
Nahh..



3- Cerita pasal gambar ni
Ouh , haha . Actually picture ni diambil untuk aku join 1 contest di fb :)


4-Kali terakhir makan pizza
urm urm urm , bulan 6 hari tu kutt . Dah lama tak makan laa , lupee


5- Lagu terakhir yang anda dengar ?
Lagu Tentang Bulan di blog saya <3


6- Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini ?
Facebook-ing and chatting


7- Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
Er , macam macam Nad , Nadrah , Atul , Wana , Wawa , Azwa 
But paling famous di sekolah Nandek -.-


8- Tag 5 orang    
Mys
Cute Mum
Farzana
Aku Anak Mak
Ecah


9- Siapa orang nombor 1 dengan anda ?
Hee , dia lah orang yang rajin tinggal jejak di blog aku 
Dia juga rajin tag aku , kan kan :D


10- Katakan sesuatu kepada nombor 5
Oi ecah , rindu gila lama tak jumpa ko !


11- Nombor 3 ada hubungan dengan siapa ?
HEHEHE  aku rasa dengan bubu . Tapi dia cakap tak , so aku taktahu


12- Bagaimana pula dengan nombor 2
Aku selalu jenguk jenguk contest giveawau lucky draw and segala macam kat blog dia :P


13- Kata kata cinta kepada orang nombor 4
Huh ? Kami hanya kawan :) Kan ash 


14- Berikan 4 fakta tentang orang yang kamu tag
Mys - Dia sayang aku :P
Cute Mum - Family dia pernah memang cabutan bertuah RM20K  WOW
Farzana - Bestfriend !
Aku Anak Mak - Rajin update blog dia ;)
Ecah - Katil kitorang sebelah sebelah je time form1


Finally , DONE~

You Might Also Like

7 ulasan

  1. tq tag Cute Mum.. alhamdulillah rezeki Allah nak bagi...sukanya...nanti kalo ada masa cute mum buat yer..

    BalasPadam
  2. ya!! i lebiu dear!! hahahaks~

    BalasPadam
  3. cute mum : hee thanks sudi datang

    mys : hee :P love you too HAHA

    BalasPadam
  4. Salam Singgah dek.. Masih berminat dengan Score A? Ni bleh bagi proposal kat parents. dan kawan-kawan parents yang berminat ;) TQ Dek!

    y O k O y O p O y O
    Now Everyone Can Score

    BalasPadam
  5. k.shaza : okie :D

    natomi : adeh , segan je ouh nak letak pic tuu

    bella : hee , kalau nak ambil lah ^_^

    BalasPadam