Mata Saya Sihat :P

12:41 PG

Yeah , semalam jalan jalan kat bukit tinggi dgn mak and ayah jea :D
Berlagak macam anak tunggal pulak HAHAHA

Shawl pemberian si dia :)


Okay dah dah 
Kat sana , aku menggedik la nak check mata apa segala bagai
Takut rabun lah kononnye


Yela , sejak pakai lens rasa kabur je mata :P
My Official BlogspotNadratul Syazwana
Purple                                                           Hazel


wekkk :P
hahaha

yay yay yay :D

TERNYATA
Mata aku masih lagi elok 
*winkwink


Nota : Mata adalah anugerah yang sangat berharga :)

You Might Also Like

4 ulasan

  1. huhu...cam cantik je pakai purple...
    dah la suke da...
    i pakai princess nudy grey tu lawa jgk..heheh

    BalasPadam
  2. singgah pagi seacara..manual bw..huhu

    BalasPadam
  3. ieyla : hehe tak perna try grey lagi laa

    abu luqman : terima kasih :)

    BalasPadam
  4. cantiknya awk nie..!!!
    nad, jom kita bekerjasama nk? saya ingat nk letak banner blog nad kt sidebar blog saya yang visitornya 100-300 orang sehari. nnti nad pun letak banner saya kt blog nad. nk x? cuba check blog saya nie : kisahcintasayang.blogspot.com

    BalasPadam