Bahasa Memartabatkan Bangsa

2:47 PTG

Okay , aku sentuh isu nie bukan sebab apa 
Tapi , ada la sorang makhluk Allah nie nak kecoh kecoh pulak
Kata aku tak faham bahasa diorang
: Bahasa gedik vs comel  :

Yunx qow niw apehal plux ?
Yang ko nie kenapa pulak ?

Awaq niw chantek larh
Awak ni cantik lah

Aqu cayunk budax toe cgtcgt -.-
Aku sayang budak tu sgtsgt


Seriously , aku menyampah tengok orang type dgn cara gedik nih
Sorry lah kalau ada sesiapa terasa dgn entry aku kali ni

Apa pendapat anda ?
Gedik or comel ?

You Might Also Like

7 ulasan

  1. peribadi saya, bukan setakat bahasa gewdix ni yang saya boikot, tapi juga bahasa sms dalam medium bukan sms, contohnya blog dan facebook.

    nak gedik buleh kot. tapi berpada-padalah.

    BalasPadam
  2. aku pon menyampah plus plus kt org yg wt bahase cm nie !! mcm tak ley wt btol2 hape . shit betol =='
    hahaha

    BalasPadam
  3. bukan gedik or comel..tapi dalam kategori menyampah..hahha, kengkadang uh ase cam malas arh nak bace, tp kalo mmber, rela kan aje...hehe

    jum review n komen, i love Salman khan, kamoo?
    http://nineteencapri.blogspot.com/2011/02/top-man-bolly.html

    BalasPadam
  4. bukan gedik or comel..tapi dalam kategori menyampah..hahha, kengkadang uh ase cam malas arh nak bace, tp kalo mmber, rela kan aje...hehe

    jum review n komen, i love Salman khan, kamoo?
    http://nineteencapri.blogspot.com/2011/02/top-man-bolly.html

    BalasPadam
  5. hahaha. gedik gila. nak baca pun susah

    BalasPadam
  6. tak suka gaya tulisan gedik2 macam tu.. susah nak baca.. kadang2 tak faham pun..

    BalasPadam