I won !

2:02 PTG

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah :)Bersyukur sgtsgtsgt. Nak buat sujud syukur lah nanti, hehhe. OKAY, dalam entry sebelum nie adakan yang aku mintak tolong para blogger vote picture aku untuk Aku Gadis Stylo Contest. Alaa, yang picture poyos tu. And and, aku dapat 2nd prize :DD Hehe, kire okay lah tu. Lagipun, picture aku tu bukannye stylo sgt :P


Yea, saya tahu nama saya salahh
NADRATUL SYAZWANA ^_^


Thanks ya blogger blogger yang baik hati sekalian. Jasa jasa korang sangatlah dihargai dan akan dikenang hingga akhir hayat =.= Okay, terima kasih banyak banyak daripada saya. Kalau nak cuci cuci mata, bolehlah singgah Blogshopolic :)

You Might Also Like

7 ulasan

  1. hai..suke bce blog awk..tahniah sbb menang..keep in touch yar...

    BalasPadam
  2. wah..
    thniah nad~!
    dpt 2nd place..~

    BalasPadam
  3. waa.... menang lg.. tahniah tahniah..

    BalasPadam
  4. congrats nad..mmg stylo la..

    BalasPadam