Pelancaran Program St'A'R SPM 2011

3:34 PTG

Hari ini hari Ahad. Hari Ahad adalah hari minggu. Hari Ahad cuti sekolah. Hari ini hari untuk rehat setelah belajar 5hari berturut turut. Haha, takboleh bla la, ayat macam budak darjah 1 je. Hehe, sebenarnya hari Ahad ini saya ada program :) Best best, takde la bosan sgt duduk rumah


Sambil menyelam minum air. Sambil dengar ceramah, conteng kuku. Kan? HAHA ^^

Nad and Eca
Er, apa motif buat tangan saya seperti itu?
Motifnya adalah kerana ini 

JENG JENG JENG!


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



Haha :P Iloveyou b!

Bak kata penceramah tu jugak. SPM cuma sekali, so cuba buat yang terbaik! Okay, I will :D Saya mesti buat yang terbaik la, kan kan? Hee


------------------------------------------------------------------------------


Okay, entry kat bawah nie khas untuk kawan aku, Nur Adilah cuci cuci mata. Dia minat sgt kat Akim kan, sampai setiap  entry aku dia mintak ada picture Akim -.- Okayy dah, abaikan. Adilah, nah lihat kekasih hati kau nie









Udah udah la ye Dila. Petak aku nak pilih picture dia yang mana satu nie. Kalau ko nak, usha usha la sendiri kat mana mana --" Haha. Okbye


p/s : Have you ever heard about Berry? Ala, Berry yang comel tu. Kalau tak pernah, meh click Berry Berry. Any kind of Berry you will found then ^^

You Might Also Like

2 ulasan

  1. good luck dear utk SPM yer...
    tq dtg ke blog akak..

    BalasPadam
  2. Err.. conteng sampai camtu sekali.. boleh cuci ke? Isnin kan perhimpunan? .__.

    BalasPadam