Gemuk!!

4:19 PTG

HUU.. Aku makin gemuk do korang :( Ni semua mak aku punye pasal la. Hahaha, cian mak aku. Dia jugak yg kena, tapi memang dia pun. Yang dia pergi rajin sgt masak sedap sedap tiap hari buat apa. Kan anak dia nie dah gemuk :P Hehe, takdelah, aku tak salahkan mak aku pun. Tak reti bersyukur betul ye..




Takde, ceritanye gini. Mak aku tu baru beli oven  *gila ketinggalan ko zaman sekarang nie baru nak pakai oven. So, maybe dia masih excited kut. Asyik nak buat kek je kerja. Hehe, nasib baik sedapp. Nahh, korang layan jela dua picture kat bawah nie




Kek Lobak :)

And Kek Coklat :)


Aww, duhh. Mana tak gemuk kan. Penat je kat sekolah aku diet, kat rumah kantoi jugakk. Balik je mesti makan nasi and benda benda camni sampai aku puasss. Weh weh, sape yang minat nak amik tahu pasal broadband pergi sini. Cepat cepat, sebelum 5 June 2011 je nie. Mana tau ada luck kat korang, p usha mende tuh cepat :)

You Might Also Like

1 ulasan