Idea nak buka puasa :)

10:19 PTG

Hahah okayy. Setelah 10hari kita semua umat Islam beruasa, mesti korang ada rasa "Eishh, nak buka aa ha hari nie?" "Takda idea laa" "Taktau lah nak buka apa". Haaa, ada tak ada tak? Sedangkan aku sendiri un macam tuu. Padahal dah ada orang nak belikan, tinggal order je. Tapi still taktahu nak makan apa en. So aku nak share share makanan yg aku rasa agak berselera jugak nak buat makan :D



Ahah, yang nie serious sodappp. Baru makan tadii


Haa yang nie aku tak pernah rasa lgsung. Tapi mbe aku kata sedap, aku pun taktahu lah


Murtabak. Okay yang nie serious sedappp. Dah selalu sangat makan pun kan :)




Hahahah, okay lah. Tu jeh entry kali nie. Aku takda idea lgsung ohhh :'( Sedih gilaaa, takde sape ke nak bagi aku idea weh? Tinggal 25hari lagi nak trial SPM. Doakan aku rajin belajar pleaseee

You Might Also Like

1 ulasan