Penantian suatu penyiksaan

3:21 PTG

Hoho title takboleh bla. Tapi serious perkara nie terlalu menyiksakan. Okay sebagai lepasan Spm yg menjadi penganggur terhormat, ahh sangatlah bosan duduk di rumah. So I decided to take a driving license. And ini cerita haritu punya, waktu test computer. Aku dapat text dr org kedai tuh, dia kata datang pukul 9, and disebabkan aku nie sangatlah punctual, aku datanglah 8.45 a.m.

45minit berlalu....
Baru kedai dibuka. Okay takpe sabar je, lagipun time tuh ada mamat mana tah tegur borak borak so takdelah bosan sgt ken

9.30-10  [tunggu org yg diamanahkan utk bawa kitaorg pergi tempat test comp tuh]

Pffttttt, siapa perasan kat sini? SERUPE AKU DATANG PUKUL 10 JE

Sampai kat sana dalam 10.30 :)
Cube teka saya tunggu giliran berapa jam? Teka Teka Teka :) Hehe cepatlah teka -.-" Okay aku tunggu guliran sampai 1.30 p.m. weh! 3jam :o Haha ahhh geramnyeee. Tapi nasib baik saye lulussss He he he

You Might Also Like

7 ulasan

  1. alah kita nak amik jugak. haha

    peh 3 jam. lama tuu~

    BalasPadam
  2. wah da lepas ujian komputer la. tahniah dear :)

    BalasPadam
  3. untungnyaaa dia dah boleh amik lesen haha, aida tak bolehh lagi :'(

    BalasPadam
  4. untungnyaaa dia dah boleh amik lesen haha, aida tak bolehh lagi :'(

    BalasPadam
  5. xper2....3 jam pon 3 jam...asal lulus..hihihi


    tahniah yaa...

    btw.. penantian mmg 1 peniksaan.. :)

    BalasPadam