Maahad Intergrasi Tahfiz teknologi dan sains Istana Bandar

12:56 PTG

Hi Assalamualaikum. Hehe harini aku hantar adik aku pergi register di school kat atas niy. Ini sekolah ketiga dia dalam masa sebulan -.- Jenuh nak menghantar, asyik pindah sekolah, duit pun dah keluar banyak. Haishhhh

So, pagi tu kami pun pergi breakfast dulu. And time breakfast tu, start la conversation kitaorg


Saya : Nanti Mira dah masuk sekolah tu jangan pulak nak compare compare kakak dgn dia
Ibu : Eh eh, haha. Belum belum lagi nak warning dah, tengok tu yah
Ayah : Ko nanti pergi la mintak kerja jadi kerani ke katsana. Nanti lama lama mesti ko pakai tudung labuh
Ibu : Mira, ko nanti katsana tiap kali lepas baca Quran, ko doakan la kakak. Biar dia berubah sikit
Mira : Okay okay, nanti mesti Ila doakan. Mana tau nanti Ila balik kakak dah pakai tudung labuh pulak ke HAHAHA

Tengok Haha. Kemain lagi pepagi diaorg dgn gembiranya bahan aku -.-"


Maka bermula lah perjalan kami. Setibanya di sana, mak aiiii
Jauh berbeza gila dgn sekolah lama aku. Semua budaknye baik gila ya amat. Tiap kali selisih je mesti "Assalamualaikum :)". Semua mesti senyum sesama sendiri. Eh seriously lah, baik sgt doe. Tersangat sangat baik. Memang jauh beza antara budak sekolah harian biasa dgn sekolah tahfiz. Sampai bila balik dr sekolah tu aku boleh cakap

Diaorg baik sangat. Rasa bersalah pulak.


Itu diaaaaaaaaaaa Haha ;p

You Might Also Like

6 ulasan

  1. skul mana ni ? mcm best je ? sygnyee dh lama tggalkan skul. huhu :D

    BalasPadam
  2. kalau sekolah tahfiz ni, insya'Allah akan berubah jadi yang lebih baik~~ :)

    BalasPadam
  3. huhu..tenang and sejuk kalau ddk sana :D

    BalasPadam
  4. hurmm..akak dlu pon skolah pakai tudung labuh jgk dik..
    oppss..name die pon ila.. :)

    BalasPadam
  5. Bila lagi nak berubah kalau diri sendiri tak nak ubah, kan? Semoga tuan tanah mendapat hidayah. Amin.

    BalasPadam