Sekali sekala beramal.

5:10 PTG

Hihi orang lain edit biar bagi cerah, aku edit bagi gelap -.- 
Saje je, memang niat aku na buat cani ;p
(Padahal ta pandai edit sampai da fed up)


Okay harinie kan, sangatlah boring kat rumah. Tinggal berdua je dgn ibu, memang hari hari camni pun. So tadi ibu ajak lah pergi rumah someone niy kan, okay saya ta kenal pun dia. Tapi ibu kata dia hidup susah, tu saje ajak lawat dia na bagi tunjuk kat saya kedaifan orang lain, Katanye.. Yela, sambil sambil beri sumbangan, buat na kacau masa rehat dia petang petang kan.


Alaaa, aku malas la nak cerita. Sebabnye macam kesian sangat doe -.- And terlalu panjang ceritanye. Maka dipendekkan cerita, waktu balik tu aku yang drive weh. Eh percaya tak AnnoyingLala? I drive ;p Hihihi  *saje cari pasal.


Even cuma half, siapa nampak keriangan itu? 


You Might Also Like

4 ulasan

  1. untunglah..sy tak reti drive ni,heheee

    follow sini^^

    BalasPadam
  2. ecece..hehe. rindu nak drive keta.. :(

    BalasPadam
  3. Amboi! Saja je doe nad cari pasal :( I tengah belajar yg 16 jam lagi ni. Esok hari ketiga, yeahhhh! Woah yg 2 hari ni je pun mcm2 jadi tau, nanti I da boleh drive after dpt P, I tangkap gambar I tunjuk kt u pula! :P

    BalasPadam