Segmen Saya Nak Doodle Apit

9:55 PG

Yeayyyy! Suke suke Hehe. Sekarang niy, doodle memang famous kan? Semua orang nak belajar. Tp Nad malas laaa, ta pandai. So kali niy, disebabkan sudah pun ditag oleh dua orang yang omeyyy Nur dan Cex ah, Nad nak join segmen Apit!~ Hehe



Nama - Nad
Favourite colour - Emmm bg purple lah



Rasanye untuk menjadi 45 peserta perempuan terawal memang tak sempat dah nie. Hehe oleh kerana menghargai jasa bloggers yang dah ingat kat Nad niy, Nad join lah. Hehe thanks taw yg tag Nad tuuu xD Lagipun dah lama tak join segmen segmen camniy Hehe

Ajulaa

You Might Also Like

12 ulasan

  1. waarghh saya pn join gak ^ _ ^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe tengok memang ramai bloggers yg join. Sama sama lah kita dapat doodle, kalau awal :p

      Padam
  2. wah..tq... good luck yer nad.. dah lama tak buat doodle..kalau dodol tu setahun sekali je buat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha dr doodle ke dodol pulak dia. Teringin dodol lah tu kan Hee ^^

      Padam
  3. insyaAllah kita dpt doodle ^ _ ^ .. kalau xdpt , jom smackdown apit..haha

    BalasPadam
  4. hai sis.saya datang dari segmen yang sama.do visit me http://azminanordin.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html

    BalasPadam