Happy Birthday Faizz Jamil

1:34 PTG

Hi Assalamualaikum.


Ehem ehem, Pait. Haha untung gila ah dia, first time kot aku buat entry khas ceni utk blogger. Firstly, ehm haha cem biasa lah. Semoga panjang umur murah rezeki. Murah rezeki tu penting nanti boleh belanje movie kan? Lagiii, semoga ape yang Pait impikan, nakkan, mahukan, teringinkan ke, tercapai semuanye. And lagi satu, cepat cepat ah sambung belajar Haha. Suke mengelak tang soalan nih ye ;p



                              
Aku segan nak buat vid, so aku wakilkan cat nih
Video nih agak geli time dah hujung hujung tuh haha





* Bajet masih sekolah

Ehh, siapa Pait nie? Kawan ke, boyfriend ke, rapat ke? Haha kawan blogger je :D tp rapat lah jugak, kan pait kan? :p Hee, siapa nak wish ni Blog Pait and ni Fb Pait


HAPPY BIRTHDAY PAIT :D


You Might Also Like

12 ulasan

  1. wahhh , yaka 1st ? memandai ja kawan blogger .
    nak nafikan noh . grrr .
    kihkih . btw , tyvm .

    BalasPadam
  2. saya tumpang.
    epi bexday too. :)

    BalasPadam
  3. Wahhh, untung Pait :D
    Happy birthday btw !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Someone said youre lucky Pait. Read this!~

      Padam
  4. untung la pait. untung la pait haha

    BalasPadam
  5. wahh wahh. pait dah besar hehehe. happy brithday yepp

    BalasPadam
  6. Wah.untong si Pait ni.Nak juga.hahah

    BalasPadam
  7. bday gua lu tak wish pun. (TT)

    BalasPadam
  8. cakap kat pait tu.. hepi belated besday yek. heee..
    untung la dia ade orang buat entry besday kat dia.

    BalasPadam