BE ke2 dan ke3 2012

7:57 PG

Hi Assalamualaikum.


Ramai yang bertanya mana saya menghilang. Tiba tiba blog tidak berupdate, tidak berblogwalking. Tidak ada entry yang mengatakan saya akan jauh daripada blog. Ini semua akibat kemalasan saya untuk mengupdate dan memberitahu saya akan ke PLKN. Yaa, serius saya baru sahaja balik daripada Kem PLKN Sentosa Chenderiang, Tapah, Perak. Pengalaman selama 10hari di sana yang tak akan saya lupakan. 10 hari? -.-"


Okdah, lari topik pula. Sepulangnya saya daripada PLKN, terus sahaja laptop dicapai lalu laman sesawang blogger.com dan nuffnang.com.my dibuka. Alangkah terkejutnya saya apabila melihat ada 2 BE sedang menetap di blog saya. Auww! Waktu kita kat rumah sunyi pula BE tu, sombong taknak datang menjengah. Waktu kita jauh di Perak, takboleh online, sampai 2 sekali datang. Alhamdulillah Alhamdulillah. Nasib baik saya balik awal daripada PLKN.Hehehe




Ini dia 2 BE tersebut.



Iklan VW.


Iklan Hotlink.


Kalau kalau awak nampak iklan ni janganlah sombong sangat yer :) Kita click sama sama. Moga masyuk BE kalini. Banyak nak pakai duit ni masuk u. Terima kasih atas pertolongan..

You Might Also Like

23 ulasan

  1. trah tak pernah dpat BE pun...sadiskan?xpela..xdok rezki..lagipun br tau psl BE ni..

    BalasPadam
  2. Best2 ^_^ Saya lama dah tak dapat BE. hee

    BalasPadam
  3. wahh.. dapat BE.. syok la masyukkk

    BalasPadam
  4. tak pernah join nuffnang. so, tak tak tahu BE tu ape. hihik

    BalasPadam
  5. erkk, erkk, BE tu ape ? hehe

    #tak pernah join nuffnang

    BalasPadam
  6. cmne nak join 2 Be tue..hihihi..

    BalasPadam
  7. Kenapa balik awal PLKN ? Dtg tawaran belaja ek ?
    Selalunya kumpulan2 mesti ramai yg akan balik . sebab semua pakat dpt smbung belaja . Tp sanggupkah jadi penangguhan ? Hihi

    BalasPadam
  8. betul betul. jgn sombong

    BalasPadam
  9. waa.. bestla.. pet xdpt2 lgi -.-"

    BalasPadam
  10. waaahhh...adik dpt plkn?? mesti best kn?? akak nk p dulu.. p x ada rzeki.. x pilih pun join.. =(

    BalasPadam
  11. so nad dah balik PLKN mula laa blogwalking semula ya =P

    BalasPadam
  12. pegi kem jgak ea... hehee
    tahniah ye nad... jgn lupe blanje... ekekee xP

    BalasPadam
  13. salam..
    wahh.. mcm mne pnglmn PLKN bestt dik..?? hehe..
    hurmm.. btw knp 10 ary je plkn nye tuh..?? hehe :)

    BalasPadam
  14. tahniah hehe =)

    klik2 hehee~

    BalasPadam
  15. jelesnya...camne nk dpt BE ni?sob sob..tak pernah dapat pun..sob sob..

    BalasPadam
  16. wahhh,bestnya dpt BE.eca lgsg xde oke? =((

    BalasPadam
  17. jelesnye syieda pada kamu syg :( hukhuk tahniah..!

    BalasPadam
  18. wah...masyuk la ni yea.dah ade 2 BE

    BalasPadam
  19. best nye dapat BE.. tahniah..

    BalasPadam
  20. Ehh.. ini rupa Nuffnang lama ke? :D

    BalasPadam