Goodbye Sem 1, Say Hi to Sem 2

7:12 PTG

Bismillahirrahmanirraham.
Assalamualaikum.

Saat bermulanya perjalanan aku di sem 2, jujur aku tak kenal sesiapa pun katsana. Semua kawan kawan sekolah menangah kebanyakannya ke matrik atau ke universiti lain. So aku tabahkan jela hati jenis kawan macam mana yang akan aku jumpa katsna nanti. Tipu lah kalau aku kata aku tak takut kalau dapat kawan yang bermasalah.


Tp alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Bila aku jejakkan kaki ke bilik tu, semua roommates aku jenis yang sangat okay. Okay sangat. Aghh taktahu lah nak dapat katmana lagi rommates yang baik macam mereka. Daripada slang utara diaorg yang aku suka ajuk time awal awal kenal, akhirnya aku sendiri boleh terima bahasa tu. Kira boleh ah faham sikit sikit. Kan mira kan? Ayak nyok!! Hahaha.


Heart em much! Tira, Tiha, me, Mira


Terlalu banyak sangat kenangan diaorg even bukannya selalu pun kitaorg lepak sama. Tp dah duduk satu rumah, so memang dah kenal sangat perangai masing masing ni :) Apa lagi aku yang pemalas ni, diaorg la yang selalu turun belikan makanan utk aku. Wehhh teringat doe bila korang cakap next sem belum tentu aku dapat roomate cam korang :')


Hari Tira pergi :'( Serious sedih sangat masa harini. Sebab itu hari terakhir nak jumpa Tira sebelum dia balik. Tp tau apa? Aku dgn Mira pergi tidur sampai tengahari. Teruknya kami. Bangun je aku baca benda ni hampir menangis kot! Kenapa la kau buat camni Tira haha. Dah la lepasni takboleh jumpa sbb kau dapat Dip kat UiTM Merbok. Congrats weh :) Usaha kau berbaloi. Kau memang rajin pun kan.


See? Ini diambil dari blog Mira. Memang dia dah lama update benda ni, hari waktu dia nak balik dr UiTM. Haha aku terharu doe baca ni. Kau sayang aku ehh? Hahahhaha ;p And nasib baik la kau dapat Dip kat UiTM Penang jugak :) So bolehla kita jumpa lagi. InsyaAllah..





Bercakap mengenai study pulak, tak berapa nak elok sangat result sy ni :( Almost dekan, tp malangnya tak dekan pun. Serious aku rasa menyesal gila dan menyesal dan menyesal. Hmm. Okay redha. Terima kasih kawan kawan yang terus bagi semangat and sedapkan hati aku atas result aku..... Tak lupa juga kepada si dia! :p I'll give more for next sem :) Doakan saya.



You Might Also Like

16 ulasan

  1. frindship forever :) hehe .

    BalasPadam
  2. eh ada gula2 kat papan tulis tu

    BalasPadam
  3. Mieya baru je masuk untuk sem 2 sesi dis - apr. Ambik course chemical engineering.

    BalasPadam
  4. CP ade terjah la blog si Mira nih , patot la CP masok2 macam pernah nampak je gadis berbaju merah tuh .

    BalasPadam
  5. semoga sem1 lebih baik dr sem2 .. :)

    BalasPadam
  6. Nad buat yang lagi terbaik tau sem 2 ni. go go Nad! Usaha, Doa & Tawakal.
    p/s: enjoy pon enjoy jgak, jgan lupa study. tp jgan smpai xenjoy lngsung, nanti jadi gila pulak :P

    BalasPadam
  7. semoga trus sukses & semoga persahabatan korang berkekalan :)

    BalasPadam
  8. Wark hard lg utk next sem. gud luck!

    BalasPadam
  9. wah wah wah.. bestnyaaaa dpt roomates cenggitu... awww, rasa dihargai dan dikenang... hikhik... semoga berjaya ye dengan kehidupan yg baru! InsyaAllah amin

    BalasPadam
  10. nanti i terjah blog kawan you. hihihi

    BalasPadam
  11. nak study balik la...boleh????
    rindu kot.

    BalasPadam