Segment : King Follow Back by Amercorner

2:59 PTG

Bismillahirrahmanirrahim. 
Assalamualaikum.


Lama dah rasanya aku tak join segmen. Last join segmen time bulan Oktober haritu -__- Haritu Amer ada ajak aku join segmen ni kat cbox, tp time tu mood aku tengah nak blogwalking je. Ao aku pun tangguh laa. Tetibe harini blogwalking lagi and sampai lg kat blog dia ni, tetiba ada rasa nak join pulak. Maybe sbb ice watch? :> Haha sebelum ni pernah join GA Amer tp tak menang.




Segmen ni bukan sebarang segmen ya. Hadiah pun turut disediakan. Pheww, dah berkobar kobar dah ni aku nak blogwalking bebanyak. Nak ice watch Nak ice watch~~


King Follow Back.
I think I deserved this. Yes I am. Sbb aku memang akan follow back org yang follow aku kalau korang inform kat cbox. Kecuali........ blog korang tu serabut. Seribu kali maaf, tp memang sy tak minat. Selain daripada tu, memang sy sure sy akan follow back blog korang tu. Cause its not a big deal. Orang support kita, kita support la balik kan? Sebab kebanyakan org yang sy jumpa kat blog ni pun memang jenis nak berkawan. Dengan follow memfollow, bolehla merapatkan hubungan lagi ;)


Ini jumlah follower aku pada tarikh 9/12/2012



Kenapa anda perlu join giveaway ini.
- Bilangan followers anda akan bertambah. So, setiap kali anda update post, entry anda akan muncul di dashboard followers.
- Dapat merapatkan hubungan sesama blogger. Bila dah follow, pasti akan bermulanya conversation antara satu sama lain.
- Traffic akan bertambah tinggi. Tp kebiasaannya yang ini bergantung pada banyak mana usaha kita.
- Hadiah menarik disediakan utk segmen ini.



You Might Also Like

14 ulasan

  1. salam ! azie pun tak pernah joint mana2 GA...hehehe gud luck eh !

    BalasPadam
  2. rasa macam nak join. tapi , tengok mood dulu hihi selamat bersegmen. :D

    BalasPadam
  3. gudluck nad comel! ;D
    ni kite tag awak..sila lah join kalau ada masa..
    http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/12/first-giveaway-by-skycontactlens.html

    BalasPadam
  4. yeay!ada saya dalam screencapture tu! =) betul3...kita kena support menyupport...lol.ada ke?

    BalasPadam
  5. nak join, tp da join segment lain.
    mybe next time. :)

    BalasPadam
  6. huhh..ramainya follower..darab 2 aku punye..tercungap nk kejar ni...

    BalasPadam