WW : 5 Things to Remind Yourself Daily

10:19 PG


You Might Also Like

42 ulasan

  1. pembakar semangat untuk dri sndri.nak2 skrg tgh msim exam.hihi :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe betul betul :) Patutnya kena ada motivasi tiap tiap hati ni hehe

      Padam
  2. I am amazing. I cn do anything.Positivity is a choice. I celebrate my individuality. I am prepared to succeed! Yay thanks kak nad <333

    BalasPadam
  3. yes... semua positive thinking. sangat bagus utk diri kita maju ke hadapan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe bila kita positive apa pun boleh jadi kan Lieya? :)

      Padam
  4. good.. always be positive. :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tarik tarik aura positive di sekeliling kita :)

      Padam
  5. Balasan
    1. Harap boleh diterapkan dalam diri. Amin~ :)

      Padam
  6. adakalanya tak pernah berfikiran macam tu. Tapi tetap gagahi untuk berfikiran positif.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Tapi kita je yg boleh ubah diri kita kan :)

      Padam
  7. good things will happen if you are being positive. :)

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. Betul, Amin~ Bukan sennag asyik nak positive je kan hehe

      Padam
  9. Balasan
    1. Ceh cehhh hehe semoga sentiasa bersemangat :)

      Padam
  10. no 1 tu memang bagus untuk bagi diri a bit of motivation....

    Regards
    -Strider-

    BalasPadam
  11. betul2..kalau bukan kita yg motivasikan diri..siapa lagi kan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe tau takpe. Kita sendiri jugak lah yg kena memotivasikan diri ni..

      Padam
  12. Cute & indeed, positiveness is the best! chaiyok2! :D

    http://ourrandomrainbow.blogspot.com

    BalasPadam
  13. In shaa Allah...bila fikir positif..benda positif akan datang pada kita...

    BalasPadam
  14. Positif !! Sentiasa kena fikri positif

    BalasPadam
  15. yess!we are amazing!haha..good job dear..sentiasa berfikiran positif... :D

    BalasPadam