WW : Dear Girls,

8:08 PTG



Omg this is so true :(


You Might Also Like

20 ulasan

  1. well said..so true ni..huhu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Uuuu tula kan. Pernah je tersuka dekat org camni T.T

      Padam
  2. hmmm. lelaki mmg mcm tu. menyampah kdg2

    BalasPadam
  3. serius memang betul pon semua tu..
    :')
    btw sye isi tabung 2x kat sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe kan? Yeayyy thanks Zyra thanks bebanyak yer

      Padam
  4. :(((
    awh T_T
    thanks kak nad for remind.
    harap qila jumpa boy yang baik yg tulis surat tu hiks

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe ameen Qila. Hoping for the best for you <3

      Padam
  5. tak faham jenis perempuan yang suka lelaki yang macam, sedangkan bukan tak wujud pun laki yg baik kat luar sana..cuma kena pandai cari je..kena sentiasa sabar dan usaha..nak dapat yg baguskan memang susah...sebab Tuhan nak tengok sejauh mana kita nak berusaha nak dapatkan yg bagus tu.
    eh! tertazkirah pulak..hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehhe takpeee untuk kebaikan kita jugak kan. Kita nak orang yg baik baik so kita pun upgrade lah diri jadi orang yg baik kan? Hehehe

      Padam
  6. kekadang semua lelaki dianggap sama sedangkan sebenarnya preference perempuan yang membuatkan dia dapat lelaki yang sama...

    Regards
    Strider

    BalasPadam