Fakta Mengenai Anak Kedua

7:46 PTG


Assalamualaikum Hai.

Fakta Anak Kedua. Apa pendapat korang mengenai anak kedua? Hahaha kalau nak spontan bagi Nad anak kedua ni dia agak baik lah, lembut hati kot lah dah dua tu je yang terlintas. Before ni Nad ada jugak ceritakan Fakta Anak Sulung. And now Nad curious pulak mengenai anak kedua ye? Hahaha so siapa yang nak ikut curious mari baca.


Fakta Anak Kedua

Fakta Anak Kedua

Fakta Anak Kedua


Hahaha sekian Fakta untuk anak kedua yee. Disebabkan Nad anak first Nad kurang pasti betul ke tak. Siapa anak kedua? Betul ke ni sifat korang? Kehkehkhh.

P/s : Lama dah tak join event, rindunyaaa nak jumpa ramai bloggers hm.

You Might Also Like

15 ulasan

  1. macam abang dayah..hehe ada juga la yang kena dengan dia..hehe

    BalasPadam
  2. singgah malam, ada juga yang tepat pada ciri anak kedua kak ana ni, nice sharing dear :)

    BalasPadam
  3. Saya pun tak pasti nie. Saya anak sulung.... Hehehehehe ^^

    BalasPadam
  4. BV anak sulung jugak. hahaha :D

    BalasPadam
  5. Fakta ni macam sama je dengan sifat2 manusia normal tak kira sulung, kedua dan seterusnya..

    BalasPadam
  6. saya anak kedua...cam kena je criteria tu lol

    BalasPadam
  7. tul ker mcm tu., yg psti bukn aku la., sbb aku ank yg ke-3., huhu

    BalasPadam
  8. nanti tulis anak keempat pulak..hehee

    BalasPadam
  9. saya anak yang pertama dan anak saya yang kedua pula..tak de macam tu pun...so fakta tu tak la tepat 100 peratus..

    BalasPadam
  10. hahaha sama macam adik ecahhh

    BalasPadam
  11. Ada yang betul, ada yang tak.

    BalasPadam
  12. kite anak tunggal mcm mne erk? hehehe :P

    BalasPadam
  13. Pernah terbaca fakta anak kedua keras kepala.. Tapi dari side yg baik la.. Keras kepala utk ke arah kejayaan.. Tak mudah putus asa.

    BalasPadam